Algemene voorwaarden

Contact:

 

1.0 Hoe neem ik contact op:

Je kunt contact opnemen via het contactformulier op de website of via info@nijoux.nl.

 

1.1 Hoe word er contact met jou opgenomen:

Er word merendeels contact opgenomen via de mail. Wanneer je je telefoonnummer achterlaat kan er telefonisch contact opgenomen worden voor eventuele snellere communicatie.

 

Bestellen:

 

2.0 Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellingen worden geplaatst via de website. Zodra je het/de gewenste product(en) aan je winkelmand hebt toegevoegd, doorloop je de afrekenprocedure waar je je contact gegevens, bezorg- en factureringsgegevens moet invoeren. Controleer jouw gegevens ( maat, product(en) en bezorgadres etc) goed voordat je de bestelling bevestigd.

 

2.1 Bestelling geaccepteerd?

Wanneer je zeker bent over je bestelling en dit hebt bevestigd door de betaling te doen ( en akkoord te gaan met de algemene voorwaarden) ontvang je een e-mail dat de bestelling in goede orde is ontvangen. Voor een officiële acceptatie van je bestelling ontvang je hierna een mail dat je product(en) worden verzonden. Je ontvangt een bestelnummer. Wanneer je contact opneemt over je bestelling dien je dit nummer te vermelden.

 

Rechten om je bestelling te annuleren:

 

3.0 Als de bestelling niet uitgevoerd kan worden.

In het onwaarschijnlijke geval dat de bestelling niet uitgevoerd kan worden ( bijvoorbeeld omdat het product niet op voorraad is, omdat de door jou verstrekte factuurgegevens niet geverifieerd kunnen worden, omdat je hebt gevraagd om levering naar het buitenland wat momenteel nog niet mogelijk is, omdat er een fout opgetreden is in de prijsbepaling of de beschrijving van het product) zal je een mail ontvangen en word het product niet in rekening gebracht.

 

3.1 Ongebruikelijke of verdachte activiteit.

Producten worden uitsluitend geleverd voor persoonlijk gebruik. Bij het opmerken of vermoeden van ongebruikelijke activiteiten, zoals commerciële-, zakelijke- en of wederverkoopdoeleinden, kan de bestelling worden geannuleerd. Mocht deze situatie voorkomen en onjuist zijn dan wordt er verwacht dat je contact opneemt doormiddel van het contactformulier.

 

3.2 De levering van producten opschorten. Het kan zijn dat we de levering van een product moeten opschorten omdat:

Er technische problemen zijn of er kleine technische wijzigingen aangebracht moeten worden

Er wijzigingen in het product moeten aanbrengen zoals door jou gemeld zijn.

 

Producten:

 

4.0 Wat levert Nijoux.

Op dit moment alleen fitnessuitrusting (sportkleding).

 

4.1 Beschrijving van de producten

De afbeeldingen van de producten (en de verpakking ervan) op de website zijn alleen ter illustratie. Ik doe mijn best om ervoor te zorgen dat de kleuren zo nauwkeurig mogelijk worden weergegeven, helaas kan ik niet garanderenn dat de weergave van de kleuren op een apparaat exact overeenkomt met die van de verkochte producten.

 

Verzending

 

5.0 Verzending naar het buitenland

Op dit moment is het helaas nog niet mogelijk om voor deze optie te kiezen. Dit zal in de toekomst aangepast kunnen worden.

 

5.1 Verzendkosten

Op je bestelling zijn verzendkosten van toepassing.

Momenteel bedragen de verzendkosten €6,95.

 

5.2 Wanneer worden de producten geleverd?

Wanneer de producten worden geleverd, hangt af van welke verzendmethode word gekozen die je tijdens het bestelproces hebt selecteerd.

Bestellingen worden binnen 2-5 werkdagen verzonden.

 

5.3 Vertraging van bestelling?

Ik ben niet verantwoordelijk voor vertragingen die ik niet in de hand heb. Als de levering van je producten wordt vertraagd door een gebeurtenis waarover ik geen controle heb ( bijvoorbeeld: vertragingen bij post/koerier, in de logistiek of bij slecht weer) zal dit zo spoedig mogelijk per mail worden doorgegeven.

 

5.4 Als je niet beschikbaar bent wanneer het product wordt geleverd.

 Als niemand in staat is om de levering in ontvangst te nemen en de producten niet in je brievenbus passen, zal de koerier je op de hoogte brengen van de poging tot levering en je vertellen waar je je bestelling kunt afhalen of hoe je ‘m alsnog kunt laten leveren.

 

Retourneren en beschadigd product.

 

6.0 Retourneren

Je hebt 14 dagen de tijd om het product te retourneren. Hierna is het helaas niet mogelijk om je product(en) terug te sturen. Ook zal er na 14 dagen geen terugbetaling mogelijk zijn.

Een retour dien je aan te melden via het retourbeleid. Deze is op de website te vinden bij contact en retour. Wanneer je een retour aanmeld dien je te alle tijden je naam, adres en e-mailadres mee te sturen.

 

6.1 Beschadigd product

Wanneer je jouw bestelling ontvangt/opgehaald hebt van het servicepunt heb je 36 uur om een melding te maken wanneer het product beschadigd/defect is.

Bij het niet volgen van de wasvoorschriften, zal er geen restitutie plaatsvinden. Ook wanneer er sprake is van misbruik van het product of ondeugdelijk gebruik zal hiervoor ook geen restitutie plaatsvinden.

 

6.2 Geld terug.

Na ontvangst van de door jou geretourneerde producten zal er binnen 14 dagen een restitutie plaatsvinden. We zullen je zo spoedig mogelijk terugbetalen. Alleen wanneer je in aanmerking komt hiervoor.

Als je tijdens het betalen een kortingscode hebt gebruikt, zal het terug te betalen bedrag worden verminderd om rekening te houden met het voordeel van de korting die je bij de aankoop van het product hebt gekregen.

 

 

Prijswijzigingen en betalingen

 

7.0 De prijs van de producten kan gewijzigd worden.

Soms moet de prijs van sommige producten worden aangepast. Wanneer dit gebeurt, worden de prijzen op alle verkoopkanalen aangepast. Wanneer de bestelling is geplaatst zal dit niet van toepassing zijn wanneer je een bestelling bevestiging hebt ontvangen. Wanneer de bestelling nog geplaatst moet worden is het alleen mogelijk om het voor de nieuwe prijs te kunnen ontvangen.

 

7.1  Wanneer de opgegeven prijs niet de juiste prijs is.

Wanneer de bestelling is geplaatst maar nog niet is geaccepteerd zal er worden aangegeven dat het helaas niet mogelijk is om het product voor deze prijs te kunnen aanschaffen. Wanneer de bestelling wel is geaccepteerd zal je het product ontvangen voor de te laag aangeven prijs.

 

7.2 Betalingen

Betalingen gaan op dit moment alleen via IDEAL.

 

Kortingscodes

 

8.0 Wanneer zijn kortingscodes geldig.

Kortingscodes zijn alleen geldig wanneer dit word ingevuld in de juiste periode ( zoals aangegeven in de e-mails, wanneer er op de website word aangegeven dat je deze code kan gebruiken).

 

8.1 Hoe vaak en wanneer kan je een kortingscode gebruiken.

Wanneer je een kortingscode ontvangt kan je deze maar eenmalig gebruiken. Het is niet mogelijk om kortingscodes toe te passen op de verzendkosten.